Ervaren Digital Marketeer

Afbeelding Digital Marketeer

Woodstoxx gaat op zoek naar een ervaren digital native voor het marketingteam. Een doorgewinterd digital marketeer die strategisch kan meedenken met het team, zelf eventuele digitale pijnpunten kan spotten en een kant en klare oplossing kan bieden. Je krijgt de kans om de marketing binnen Woodstoxx op digitaal vlak volledig te sturen. Een degelijke portie werkervaring is daarom wel noodzakelijk. Je werkt efficiënt, gestructureerd en punctueel, maar kan daarnaast ook de nodige creatieve feeling aan de dag leggen. Je bent en blijft immers een echte marketeer.

 

Wie ben je?

  • Je hebt minstens een bachelordiploma op zak. Bij voorkeur uit een richting die een stevig pakket digitale marketing aanbiedt.
  • Je hebt een eerste werkervaring achter de rug en kan ons duidelijk aantonen dat je de nodige materie onder de knie hebt. We hebben het dan niet gewoon over de gebruikelijke Google-certificaten. Jouw digitale kennis rijkt een stuk verder dan alleen dat.
  • Paid advertising, social media marketing, measurement & reporting, content marketing, marketing automation, SEO, SEA en CRO zijn voor jou geen vreemde begrippen. Je weet hoe je hier zelfstandig mee aan de slag moet.
  • Je kijkt graag verder dan je neus lang is. Het doet je plezier om nieuwe snufjes en ontwikkelingen in de digitale wereld te bestuderen. Jij bent steeds graag ‘one step ahead’.
  • Je bent een rasechte digital marketeer, maar hebt eveneens oog voor ‘the bigger picture’ en werkt moeiteloos samen met de andere marketeers en hun expertises.
  • Kwaliteit draag je hoog in het vaandel. Half werk en nonchalance staan niet in jouw woordenboek. Je werkt het liefst nauwkeurig en met oog voor detail.
  • Je kan je plan trekken. Je weet perfect hoe je een digitaal probleem eigenhandig moet aanpakken of hoe je zelf voor verbeteringen kan zorgen.
  • Je spreekt vlot Nederlands, Engels en een mondje Frans. Ook je schrijfskills zijn ‘on point’.

 

Wat verwachten wij?

  • Jij wordt onze digitale rots. Het volledige digitale aspect van de marketing binnen Woodstoxx wordt voor jou. Dat houdt ook in dat je op dat vlak veel inspraak krijgt. We rekenen immers op jouw inzicht.
  • Je tilt de digitale marketingstrategie die we tot op heden voeren naar een hoger niveau. Bij Woodstoxx zijn we graag trendsetters, dat geldt ook voor de marketing.
  • Je zet campagnes op, analyseert elk resultaat nauwkeurig en stuurt bij waar nodig. Je hebt dan ook een grondige kennis van de nodige marketingplatformen of dashboards.

 

Wat mag jij verwachten?

  • Je krijgt de kans om je kennis meteen in de praktijk om te zetten. Als enige digital marketeer in het team, houdt dat in dat je meteen veel inbreng hebt. Er zal geluisterd worden naar je advies en je zal snel je impact voelen. Als jij toont dat je het kan, mag je ervan uit gaan dat je mooie kansen zal krijgen.
  • Ontwikkeling vinden we heel belangrijk. Als je het nodig vindt om extra opleidingen te volgen, dan kijken we steeds wat mogelijk is.
  • Je mag rekenen op een correct loonpakket, in lijn met je kennis en ervaring.
  • Je komt terecht in een jong en dynamisch team dat collegialiteit en plezier op de werkvloer enorm belangrijk vindt. De Woodstoxxers schrikken niet terug voor een grap en een grol, spontane feestjes of een drankje op vrijdagavond.

 

Interesse?

Helemaal top! Stuur snel je cv naar stephanie.deltour@woodstoxx.be. We bekijken je kandidatuur en laten je spoedig iets weten. Hopelijk zien we je binnenkort voor een babbel en een koffie!