Representative The Hub Gent

Afbeelding Rep The Hub

Ben jij bezeten van design en architectuur? Ben je graag tussen de mensen en is een intensief klantencontact helemaal je ding? Perfect! Dan is onderstaande vacature wellicht iets voor jou. Ter ondersteuning van de manager, is The Hub op zoek naar een nieuwe collega.

WAT JE DOET

  • The Hub draait om het verzamelen van leads en dat is dan ook jouw hoofdtaak. Je nodigt architecten en designers uit en ontvangt ze in The Hub. Je geeft ze een rondleiding, bezorgt ze alle bijhorende info en behandelt eventuele staalaanvragen.
  • Je rapporteert elke afspraak in Salesforce, zodat de partners hun klanten verder kunnen opvolgen.
  • Je beheert de agenda van The Hub en zorgt dat de verschillende afspraken steeds piekfijn geregeld zijn.
  • Je onderhoudt het contact met de verschillende partners en zorgt dat je van elk product 100% op de hoogte bent.
  • Je helpt bij de organisatie en administratie van events. Je regelt de praktische zaken, coördineert het geheel en netwerkt er op de events zelf ook vlijtig op los.
  • Onze showrooms zijn ons uithangbord en het is aan jouw om ervoor te zorgen dat ze on point zijn. Je zorgt dat alles er gesmeerd loopt. Dat gaat van dagelijkse orde en netheid tot het organiseren van de lunchmeetings en ervoor zorgen dat de gebruikelijke supplies aanwezig zijn.
  • Je denkt samen met de manager na over interessante content voor social media en je verzamelt die ook proactief.
  • Je werkt vanuit The Hub Gent en rapporteert rechtstreeks aan de manager.

 

WIE JE BENT

  • Je ademt architectuur en design. Je zorgt er dan ook uit eigen interesse voor dat je steeds met alle designtrends mee bent.
  • Je bent een organisatorisch talent. Je ziet het werk liggen, weet eventuele problemen te spotten en je doet er ook echt iets aan. “Hands-on” is your middle name.
  • Je geniet van een intensief klantencontact en connecteert gemakkelijk met anderen. Elke klant zal bij jou steeds kunnen terugblikken op een aangenaam contact.
  • Je hebt een ruim interesseveld en ontziet het je niet om steeds bij te blijven met de laatste nieuwigheden van de partners.
  • Je werkt gestructureerd en punctueel. Jouw administratie en opvolging zijn altijd on point.
  • Je werkt vlot met de pc en het basis office pakket. Kennis van Navision en Salesforce zijn een plus.
  • Je bent flexibel ingesteld.

 

WAT JE MAG VERWACHTEN

  • Een boeiende en gevarieerde job, waarbij je voortdurend tussen de mensen zit en dat in een unieke en inspirerende omgeving.
  • Een functie binnen een boomende onderneming, die veel belang hecht aan persoonlijke groei en ontwikkeling.
  • Een interessant loonpakket met extralegale voordelen, in lijn met je profiel en ervaring.
  • De tofste collega’s die je je maar kan indenken en een fantastische werksfeer.

Verkocht? Mooi zo! Grijp je kans en stuur een mail naar evelien.luyckx@woodstoxx.be. Voor meer info kan je steeds contact opnemen via 056 51 79 60.